BBVA: VALORS, TALENT, CULTURA .... però els treballadors castigats en la seva remuneració

BBVA: VALORS, TALENT, CULTURA .... però els treballadors castigats en la seva remuneració

BBVA: VALORS, TALENT, CULTURA …. però els treballadors castigats en la seva remuneració

Durant el dia d’avui el Banc ha comunicat a la xarxa la retallada del bonus del 2n quadrimestre al voltant d’un 50% (segons funció)!! Treballant de la manera que s’ha fet, amb pandèmia i vacances pel mig, aquesta decisió és d’una gran falta de respecte envers la plantilla i va en contra dels valors del Banc. Quan el Banc diu “pensemos en grande” vol dir que pensem com retallar “a lo grande” i  a costa de l’esforç de les persones treballadores??.

A l’Àrea Comercial (xarxa oficines, contigos, figures especialitzades) els companys estan perplexos atès que els missatges de la direcció topen amb la realitat que es viu dia a dia, són com dos mons totalment diferents. I concretament a Catalunya, amb l'arribada del nou director territorial, aquesta dualitat encara és més palesa.

Actualment el director territorial ordena tant a Directors de Zona , com a DCBC la manera com han de fer arribar el missatge a la xarxa, sense permetre modificar ni un punt ni una coma, amb una clara mostra de “confiança” (ONE TEAM?)  que no deixa marge a sumar aportacions ni opinions de ningú, no sigui que aprofitem el TALENT de la resta de companys.

Tant DT com alguns DZ’s tampoc no tenen objeccions a contactar directament amb aquelles oficines que estan mal  situades en el rànquing mensual/setmanal de productivitat, simulacions, AACC, cites prèvies.... Realment aquesta és la seva funció? estan “PENSANDO EN GRANDE”?

Sembla que aquests alts càrrecs, en lloc d’obrir horitzons, prefereixen apropiar-se d'unes comeses més pròpies dels Directors de CBC per tal que no sigui palesa la seva manca de TALENT per realitzar la seva missió encarada a difondre els valors de BBVA dins de el teixit economicosocial i empresarial de la seva respectiva Zona o Territori i així  obrir noves àrees de negoci per a la xarxa comercial. Si seguim així, qualsevol dia les oficines podran rebre una trucada de Carlos Torres preguntant perquè no s'ha realitzat una assegurança de negocis encara.

I respecte al model d'estils directius i cultura BBVA, que sempre ha defensat el Banc, actualment a Catalunya és més proper al del Banc Popular o Santander dels anys 90: les vendes han de sortir Sí o Sí i la pressió comercial i els controls (drives) són desbordants per a la plantilla. Estem segurs que  “EL CLIENTE ES LO PRIMERO “?

Els missatges que la plantilla està rebent durant els Values Days per part del  President i del Conseller Delegat sobre els nostres valors: “One team, pensamos en grande y el cliente es lo primero”  resulten totalment contraris a la realitat de la xarxa i a la decisió de retallar a la brava, sense cap explicació, la retribució variable, canviant les regles del joc a mitja partida i generant un gran desencís al personal.

Aquesta és l’aposta del Banc pel talent i per la nostra cultura, que ens ha de fer tant diferents als competidors del sector bancari? On és la coherència? Que provin de fer el gallup avui i comparin resultats!

PROU ABUSOS, PROU RETALLADES!

Leave a Reply



*

Close

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies