EL CAOS S'HA INSTAL·LAT A LA XARXA

EL CAOS S'HA INSTAL·LAT A LA XARXA

EL CAOS S’HA INSTAL·LAT A LA XARXA

 

La situació a moltes oficines de la xarxa està resultant en aquest moment caòtica i insostenible per als empleats. Les cues són monumentals tant a les oficines com a molts caixers, impossibles de gestionar correctament, els clients es posen nerviosos, en algunes oficines fins i tot han arribat a les mans i ha calgut posar un vigilant de seguretat, els caixers en motes oficines són insuficients i a més s’espatllen molt sovint, els empleats treballen sota una pressió impossible d’aguantar massa temps més i l’allargament de la jornada és sistemàtic i general.

És evident que aquesta situació té un impacte doble:

  • La imatge del banc queda molt deteriorada davant dels clients
  • Els empleats estan patint un estrès que ja comença a passar factura amb algun cas d’hospitalització i diverses baixes.

Aquesta situació és perfectament visible per qualsevol responsable de la xarxa i entenem que ha arribat a orelles de la direcció que és qui hauria de prendre mesures URGENTS per pal·liar la situació.

Algunes idees:

  • Incorporar personal de reforç a totes les oficines per gestionar correctament les cues.
  • Pensar en quines oficines és possible posar GECOS (se n’han posat a oficines on hi ha clients que ni llegeixen ni escriuen), amb una persona encarregada d’ensenyar a fer-los anar.
  • Penjar a la intranet un manual de procediments bàsics (o si hi és, fer-lo més visible) i millorar l’efectivitat del cercador del SAR, per evitar que els empleats hagin d’estar contínuament trucant-t’hi, on l’espera resulta eterna i tot es fa feixuc de solucionar. El sistema de la trucada és totalment ineficient, fa perdre molt el temps i crea molta inseguretat a l’empleat. Els empleats aprenen a base de preguntar els companys i pel sistema de prova –error!!

Aquesta situació resulta insostenible i, en aquest context, ja s’estan baixant els objectius a les oficina, la qual cosa pot provocar encara més pressió i complicar el dia a dia de l’empleat.

Des del SEC demanem a la direcció que treballi de manera urgent per canviar aquesta situació. Si perdem clientela i negoci, qui pagarà els plats trencats seran els empleats. Els empleats podem ser més eficients si els mitjans de que disposem ens ho permeten. En aquest moment resulta impossible!!!

Leave a Reply



*

Close

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies