Diversos CBC’s ja estan llançant el missatge que la Integració es considera finalitzada i que, a partir d’ara, cal començar a vendre.
L’esforç que la plantilla ha hagut de fer en aquest procés, que evidentment no acaba avui, ha estat extraordinari. Molt esforç de formació, molt esforç d’adaptació als nous sistemes informàtics i procediments, molt esforç per aguantar els embats del clients, nerviosos i sovint enfadats per les llargues cues i pels canvi, molt esforç per als canvis de centre de treball i de funcions...
És evident que la plantilla ha respost. Ara li toca també respondre a la direcció.
- Tots els responsables de les oficines i departaments han rebut un llistat amb les persones que han fet formació i les hores esmerçades. Aquestes hores cal compensar-les amb dies de lliure disposició que haurà de validar el responsable del centre.
Molts empleats, durant aquest període, han allargat sistemàticament la seva jornada, per tal de contribuir i facilitar la integració i evitar problemes per l’entitat. Per tant, cal que tots els responsables (directors d’oficines i caps de departament) validin aquestes hores per tal que els empleats les puguin compensar sense problemes. Si això no es produeix, els empleats hem de prendre nota i complir rigorosament amb el nostre horari.
Des del SEC volem pensar que cap responsable posarà problemes per tal de correspondre a l’esforç dels empleats. En cas que això passi, recomanem que ens ho feu saber per tal que puguem actuar. Davant de qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres. |
NEGOCIACIÓ SOBRE EL CONTROL HORARI
La setmana passada es va fer una reunió a Madrid per parlar del tema del control horari. Aquesta negociació es va iniciar després que la CIG presentés un conflicte col·lectiu , al qual s’hi va adherir el SEC, per tal d’obligar a l’empresa a establir un sistema de control horari i evitar així allargaments de jornada sense compensació.
Aquesta demanda va desembocar en un acord judicial, en base al qual calia que a 30 de setembre s’hagués resolt aquest tema. BBVA va demanar allargar aquesta data fins a final d’any. Es va acordar tancar un sistema de control horari a 31 de desembre. Amb aquest objectiu es farà una reunió durant el mes de novembre per tal de presentar diverses alternatives de control horari.
Us mantindrem informats
Leave a Reply