ALGÚ HA PERDUT EL SENY???

ALGÚ HA PERDUT EL SENY???

ALGÚ HA PERDUT EL SENY???

Novament les oficines estan sent víctimes directes del nerviosisme i egocentrisme de la cúpula de CX, que vol una foto brillant de l’entitat i per aconseguir-ho no se li acut res més que fer una collada final a la plantilla ja prou castigada per la inestabilitat de l’entitat i per l’esforç extra de formació que estan realitzant.

Per tal d’aconseguir els seus ambiciosos objectius que els posicioni bé davant BBVA, han iniciat un Super Pla de Reactivació Comercial durant dos mesos que consistirà en posar palets i justificar diàriament la feina que es fa. I ni tan sols tenen en compte que les oficines estan en quadre perquè les vacances enguany comencen abans per recomanació de la pròpia entitat.

El full d’excel que han d’omplir els empleats faria riure si no fos perquè això comporta un estrès, sobrecàrrega de feina i pressió afegida totalment inconvenient. S’ha d’informar a diari de la clientela atesa (segons perfil client), el nombre de vendes (nòmines, rebuts, assegurances...), les altes de clients nous, les altes d’assegurances segons modalitat, les simulacions de Plans de Pensions (import, nºcontracte..), els fons d’inversió, el finançament (destí, import, amb assegurança o sense...), l’activitat (gestió av’s, full d’entrevistes, visites, radar...), la digitalització (mòbil validat, mail validat, alta banca on-line...)

Això sembla el dia de la marmota, pensàvem que la feina de control exhaustiu i detallat de la tasca diària era una etapa superada i algun il·luminat la torna a activar per tal de penjar-se medalles.

Tota aquesta informació la pot obtenir la direcció directament del sistema informàtic. Què pretenen amb aquesta actuació? Espantar els empleats, demostrar que son molt durs, forçar les vendes a cops de garrot o simplement camuflar la seva ineficiència i les seves desencertades decisions de robotitzar el tracte amb el client ? No cal tenir un màster per saber que les oportunitats de negoci sorgeixen amb el contacte directe amb el client i no amb la venda per telèfon.

Des del SEC reclamem a la direcció que aturi ja aquesta barbaritat. Que deixi que els empleats treballin tranquils i facin la seva feina sense més dificultats que les que ja tenen pel dia a dia. Una mica de seny i sentit comú fóra bo per encarar la fusió amb una mica de dignitat.

Leave a Reply



*

Close

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies