LA INTEGRACIÓ NO HA ACABAT

LA INTEGRACIÓ NO HA ACABAT

LA INTEGRACIÓ NO HA ACABAT

El canvi radical en la manera de gestionar el negoci i els clients, acompanyat de les errades tècniques sobretot d’alguns caixers provinents de CX, està creant un caos tal a les oficines de CX que han absorbit oficines de BBVA, que la situació en aquest moment és INSOSTENIBLE.

La direcció de BBVA ha d’aixecar l’accelerador: la plantilla provinent de CX és una plantilla integrada, acostumada a una altra cultura i a una altra plataforma informàtica i que necessita temps per aprendre totes les eines de treball (una formació ben feta, pràctica i planificada hauria evitat molts problemes). I els empleats que ja eren a BBVA i que traspassen coneixements , fan tot el que poden i més per ajudar, però també estan desbordats.

D’altra banda cal tenir en compte els problemes i errades que s’estan produint en alguns caixers provinents de CX per funcionar amb la plataforma BBVA, hi ha oficines que dediquen un empleat a resoldre incidències i quan no pot, han d’avisar el tècnic perquè els assisteixi. Si volem clients digitals, cal incrementar el nombre de caixers en algunes oficines. I que funcionin bé! Això també ajudaria a evitar les llargues cues i temps d’espera dels clients per ser atesos.

Evidentment els clients estan al límit, els crits i les baralles en algunes oficines són habituals i treballar d’aquesta manera l’única cosa que provoca és malestar als empleats i baixes per angoixa, nervis, estrès, depressió....

I, en aquest context, les exigències comercials ja estan sobre la taula, no fos cas que perdéssim pistonada.!!! La pressió que estan rebent algunes oficines per part dels seus i les seves CBC’s està fora de lloc. Molts directors s’estan plantejant posar el seu càrrec a disposició i la dedicació en temps i salut de la plantilla és immensa!!!

Cada dia ens assabentem d’algun company o companya que “peta”. I això és el que des del SEC considerem inacceptable: que la pressió sobre els empleats per manca de planificació i d’organització, tingui conseqüències en la salut de la plantilla.

Des del SEC demanem a la direcció seny i sentit comú. Cal tenir consciència de la pressió que tenen les oficines tant a nivell de gestió i tracte amb els clients, com d’operativitat. La integració no està acabada, per tant cal limitar la pressió comercial

Leave a Reply



*

Close

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies