MODEL DE.... DESMOTIVACIÓ? AUTOENGANY?

MODEL DE.... DESMOTIVACIÓ? AUTOENGANY?

MODEL DE…. DESMOTIVACIÓ? AUTOENGANY?

El nou model HUB i les desgraciades oficines satèl·lit

Amb el nou model d’oficina hi ha uns centres molt cool on aniran els escollits... Oh perfecte! S’han parat a pensar en la desmotivació que comporta per a tots els empleats de les oficines satèl·lit, començant pels antics DO i ara Responsables de centres urbans?. Companys a qui faran fer una gestió que, quan sigui productiva, haurà de traspassar al centre HUB. De debò algú creu que això és motivador? Tots els que hem gestionat clients sabem que quan fem una captació o hem creat una relació de negoci amb un client ens il·lusiona i, a més, és productiu seguir en aquella gestió. No se n’adona la Direcció comercial com aquesta desmotivació influeix anímicament i, per tant, en els resultats? Si us plau parlin amb aquestes persones, escoltin als que tenen alguna cosa a dir i no només a qui volen escoltar.

PRV

Sembla que la banca torna a jugar a autoenganyar-se. El client que sigui digital, ho és o ho acabarà sent. Però amb el client que vol venir a l’oficina, hem de jugar a enganyar al sistema fent una petició de formulari, que si no es fa penalitzarà un indicador? Per què els empleats abans de tancar una venda han de pensar en les 40 coses que cal tenir en compte, per tal que no penalitzi d’alguna manera? Potser per fer veure davant de qui sigui o amb intencions ocultes, que tot es molt més digital del que ho és en realitat. Trampes al solitari altra
vegada.

I un altre punt: ni en el cas que algú vulgui entrar en el joc que busquen, les regles no estan clares i per molts és un misteri què i com penalitza.

Rànquings

Tornem a dir el que tots sabem però alguns obliden: en un rànquing SEMPRE hi ha algú al tercer tercil, al segon i al primer. No hi ha més. Fer que els empleats s’obsessionin amb el rànquing és jugar amb mala fe a tensionar una plantilla cada cop més cremada. El degoteig de baixes constants que s’estan produint així ho acredita.

Valor BBVA: Som un equip.

Està clar que aquest valor s’ hauria d’haver puntuat amb un 1 a la Direcció comercial (recordem que era va en contra del valor), ja que la idea d’equip se la carreguen primant cada vegada més la individualitat, que arrossega a companys a actuar només amb allò que els doni punts o “palitos”, i a passar del que no es reflexa en rànquings. I no és culpa seva, és culpa de qui només els mesura per aquests conceptes. L’equip es fa en el dia a dia, no en la sortida quadrimestral de costellada.

 

Demanem a la Direcció comercial que escolti a la plantilla i no passi la paraula “MODELO” com un rodet per damunt de tot el que és qüestionable. El que aquí i avui diem no s’ho inventa el SEC. És el que senten i viuen en el dia a dia les companyes i companys que demanen a crits altres maneres de fer.

Leave a Reply



*

Close

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies