OPPLUS: CAL REPLANTEJAR EL SERVEI

OPPLUS: CAL REPLANTEJAR EL SERVEI

OPPLUS: CAL REPLANTEJAR EL SERVEI

Comencem un nou exercici i novament els companys de Banca Comercial han d'afrontar un nou pressupost per al 2019 bastant més ambiciós que el del 2018 , en un entorn de possible desacceleració econòmica i després d’un 2018 de grans dificultats .Cada vegada són mes els companys que no poden arribar als mínims de PBV com ha passat el darrer quadrimestre.

Aquest nivell d’exigència sense sentit ja no sorprèn als companys de xarxa , però si a això li afegim els tancaments quadrimestrals d’oficines, fets de manera precipitada i provocant moviments de personal i de directors, que sovint no arriben a poder estar ni 1 any a la mateixa oficina, la motivació de la xarxa evidentment en surt ressentida. Molts companys i companyes tenen la impressió que només són peons en un tauler d'escacs que el banc mou i sacrifica quan li convé , sense valorar cap criteri ni vàlua.

En aquest entorn , sempre hi ha una vàlvula d’escapament , que és l'ajuda inestimable que tenen en el seu dia a dia : parlem d'OPPLUS . És un cas digne d'estudi a les escoles de negoci : subcontractes una empresa que gaudeix del privilegi de NO SER MOLESTADA sota cap precepte, atès que les seves tasques requereixen d’una màxima concentració que no permet cap distracció .

  • Que estàs fent un BASTANTEIG d'una empresa: envies les escriptures i esperes resposta d'OPPLUS , amb sort et respondran amb un comentari que t'aporti alguna informació . Però tu no tens un camp per respondre aquest comentari , com a molt pots escriure el teu comentari en un paper escanejar-lo i tornar a enviar “la tarea” i seure a esperar resposta. Un procés digne del Banc del futur, multicanalitat 4.0.
  • Que tens una TESTAMENTÈRIA, el banc et diu no facis res a l'oficina, hi ha una especialista que se’n encarregarà . Recull les dades de contacte i li dones el telèfon de l'especialista al client i que s’encarregui ell. Perquè a dia d'avui tots els nostres clients disposen d’escàners a casa per escanejar documentació i tenen molt clar tots els documents que intervenen en una testamentària : certificats
    últimes voluntats , defunció , liquidació impostos ... els clients ho escanejaran tot ho enviaran i estaran encantats de pagar 80 EUR + IVA pel servei. EXPERIENCIA CLIENT INOLVIDABLE , com inoblidable serà la nota que et donaran a la enquesta de qualitat. I pots creuar els dits perquè els companys d'OPPLUS sàpiguen fer correctament la distribució de l’herència entre els hereus , perquè això seria un capítol a part.
  • Amb les HIPOTEQUES la sensació de no controlar l'operació d'estar a expenses d'OPPLUS i de la gestoria , no saber quan la tindràs resolta , quan podràs emetre els documents necessaris per la firma FIPER ,OFERTA VINCULANT i demés , quan es formalitzarà l'operació i el client tindrà els comptes en ordre . Tot això crea un neguit en els companys totalment innecessari i una pèrdua de temps fent el seguiment que és totalment improductiu. Es increïble però els col·laboradors externs són els que manen sobre l'operació .
  • I ja per últim el procés estrella " REDOCUMENTACIÓ DELS CLIENTS AMB NACIONALITAT XINESA " això ja està en la categoria de presa de pèl . Tota la xarxa té clar que no val la pena intentar obrir un compte a un nou client xinés perquè certament a dia d'avui és una tasca impossible. Però el problema el tenim amb els clients que ja tenim d'aquesta nacionalitat , que alguns són bons clients .
    Redocumentar aquests clients amb OPPLUS està comportant repetir tareas 6 o 7 vegades , sembla que estiguin buscant excuses per no deixar al client correctament documentat , les tareas van i venen i ningú es molesta en trucar-te per detallar exactament el que necessites informar .

 

Per tot això si el banc està tant preocupat per l’EXPERIÈNCIA CLIENT i la QUALITAT DE SERVEI , el primer que ha de fer es donar als companys de xarxa el màxim d'eines i facilitats per poder fer la seva feina : tenir un sistema informàtic decent que no calgui reiniciar 3 cops cada dia, i que els col·laboradors externs (OPPLUS , gestories) estiguin a disposició dels companys de xarxa i amb comunicació directa per donar resposta el més ràpid possible i evitar nervis, neguits i retards estúpids per la burocràcia o el protocol establert .

Els companys de xarxa ja en tenen prou amb la pressió d'un pressupost i la dificultat del negoci , no els posem més traves des de dins. Opplus pot ser un bon servei si es replanteja la seva connexió amb la
xarxa.

Leave a Reply



*

Close

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies