PRESSIÓ COMERCIAL: A LES OFICINES NO HI HAGUT COVID

PRESSIÓ COMERCIAL: A LES OFICINES NO HI HAGUT COVID

PRESSIÓ COMERCIAL: A LES OFICINES NO HI HAGUT COVID

Alguns responsables del Banc s’han begut l’enteniment. La situació és insostenible i cal posar seny i ordre, ja que la
situació que està vivint la xarxa és d’extrema pressió, estrès i extenuació.

1- Els pressupostos d’aquest quadrimestre estan en la línia d’abans de la crisi sanitària, com si res hagués passat, com si la situació econòmica de les empreses i de les famílies no s’hagués vist afectada per la situació. I per acabar-ho
d’adobar s’objectiven els ICO’s que ha estat la feina predominant en el quadrimestre anterior (en què aquest
paràmetre no es va tenir en compte), en la qual els gestors comercials hi han invertit hores més enllà de les
obligatòries.

2- La pressió comercial és desproporcionada i està fora de lloc. Els pressupostos són complicadíssim d’assolir i és per
això que tots els responsables estan nerviosos i pressionen cap avall, cap als empleats de la xarxa que són l’ase dels
cops d’aquesta entitat i mai tenen cap reconeixement especial (només cal veure com els paguen la seva implicació i
la seva presència als centres de treball durant la crisi del Covid mentre els responsables s’ho miraven des de casa
seva).

3- Tot això acompanyat de la gran feinada que els està donant la tasca de redocumentació dels clients de moratòries
vàries , amb l’"amenaça" afegida als gestors que tot ha d'estar ben arxivat si no poden denegar la moratòria amb
efectes retroactius.

I es clar, aquesta tasca ingent comporta una forta inversió de temps als gestors , que no els permet avançar en la
tasca comercial i que no es valora tampoc dintre la PBV. La pregunta clau és, què està fent opplus?? Perquè els
paguem?? Quin interès té el banc en mantenir aquest servei?

4- Una prova més que tot plegat és un despropòsit és veure com es va eliminar la PBV durant la crisi per acabar
convertint aquest acte de pretesa generositat en una sanció i en la retallada del 50% de la RV. No hauria estat més
lògic pagar els objectius projectant acompliments de gener i febrer, a març i abril??

Des del SEC hem detectat una situació alarmant d’estrès de la plantilla de la xarxa, i que el Banc no és conscient
dels danys psicosocials que això està comportant, ja que no tenim un sistema objectiu i veraç de detecció d’aquest
tipus de risc. Aquests danys s’incrementen amb la situació actual i la manca de suport en la conciliació de les
persones treballadores, tema que genera un estrès afegit.

El comportament del Banc amb els companys de la xarxa és deplorable, manca d’empatia, manca de rigor, manca
de sentit comú, manca de reconeixement de l’esforç realitzat....

Cal urgentment que algú modifiqui aquest rumb. I això no és un avís per a navegants, és molt seriós perquè està en joc la salut i la qualitat de vida dels nostres companys i companyes.

Leave a Reply



*

Close

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies